Rolig Dag...

♥♥♥
Har haft en super rolig dag med vänner och familj.
På morgonen så åkte jag till Elins och Jennys match och efter det så var klockan
ganska mycket så fick skynda mig hem för att vi skulle få
lite gäster så då var det bara att duka fram till lite fika.
Mamma hade bakat både äppelpaj och blåbärspaj så att
man fick chansen att välja vilken man tyckte
om mest.
Nu så sitter jag på mitt rum och väntar på att
morfar ska komma på besök.
Han ska äta kvällsmat här så det ska bli ett
mysigt slut på helgen.
Nästa helg så är det de försts matcherna som vi ska
spela i Värnamo.
Längtar så!


Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina Celina! <3

2011-10-10 @ 13:12:31 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!