Lite om dagen...

♥♥♥
Sitter här hemma med engelskan för att vi har ett engelska prov imorgon.
Så det är dags att få det klart och börja göra nånting roligt idag,
det kanske blir en film eller vem vet, det kanske bara blir mys i sängen framför tv:n.
Idag så skulle jag ha varit på träning med Amandam Klara och Hilda men
tyvärr så blev det ingen träning eftersom att Fabian skulle spela match idag.
Men jaja, Snart dags för mig att fortsätta med engelskan, kunde bara inte låta bli
att lägga ut ett litet inlägg på bloggen.
På höstlovet så kom det hem en tröja från Hm som jag har velat ha ända sen den
kom i katalogen men kunde inte beställa den för att den var slut på nätet, men så en dag
när vi shoppade lite julklappar så bara hängde den i affären som om det var meningen att den
ville följa med hem.
Dagens låt är "utan mina andetag" kan inte bara sluta sjunga på den.
Kommer en liten truddelutt på låten imorgon.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!