Dagens slut

♥♥♥
Idag har det varit en lång dag tycker jag.
Jag har varit i skolan där jag möter min bästa klass i hela världen.
Vi åkte till golfklubben där vi spelade lite golf och jag satte några bra
bollar men jag är inte direkt ett proffs som
min kompis Albert är som även har gått i golf så det
är ju inte så svårt att räkna ut.
Jag har även gått till tandläkaren där jag skulle lägga på
lite fyllning och det gick superduper bra.
När vi kom hem hade min snälla mamma och lillasyster Miranda
gjort en god fika.
Och nu till sist ska jag träna till engelska provet
som är imon och det är DET SISTA FÖR TERMINEN.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!