Marstrand...

♥♥♥

Är nu på mitt favorit ställe som är Marstrand.
Jag är här med båten och familjen.
 vi åkte på morgonen och när vi kom fram så fanns det nästan
inga platser men nu så har vi en jätte bra plats. 
Det är så typiskt för nu  finns det lediga platser.
Jag har hittat en klänning och en kofta som jag funderar över.
Tyvärr så ska jag inte köpa
jackan från Pelle P men min underbara lillasyster ska nog få en sån.
 Är lite avundsjuk.
Väntar nu på att mamma och pappa ska komma tillbaka från
sin lilla promenad, dom skullle
ta en liten runda förbi badstället, få se om någon har badat.
Haha...
Kommer flera inlägg under semestern.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!