Vilken dag!


♥♥♥

Träning för första gågnen efter julskinkan.!!
Ja alla vet vi ju att det behövs även om Fabian idag var lite tuff!
Läser du detta är jag och inte minst mamma glad att du kör hårt med oss ;-)

Efter träningen bar det vidare till Elin.
Jenny, Elin, Filippa och jag tog en sväng om i stan.
Startade på Stålboms och vidare på lite shopping på den så kallade Mellandgsrean men tyvärr blev det inga fynd idag.
Men ja nog se om vi kan hitta g fyller ju snart år!! du med Annie.

Vad önskar man sig tre veckor efter julafton! inte lätt.

Men Odd Molly kläder, ny vår garderob samt en platt tång, se det var ju inte så svårt att komma på lite saker.

I nästa vecka bär det av till Halmstad med morfar och mamma så då kan jag hittar något på Gina.


Var Eran jul bra eller saknade ni något?
Jag saknade min mormor för hon älskade julen och man kan säga att hon nästan var julen.
Puss mormor till dig min lilla stjärna....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!