26 December



♥♥♥

Här kommer ett litet inlägg!

Har en underbar jul.

Jag har fått en massa fina julklappar,
som jag blev så glad över.
Jag blev verkligen chockad när det dök upp helt oväntade saker
under julklappspappret.
Och jag kan inte tro att dem var mina.
Kommer absolut att använda allting, men kanske inte
allt på en gång, som tur är. Skulle då se ut som en om jag var tagen från en cirkus.

Idag blev det en slappar dag en kort visit in till Telia och lite fix.
Sen hem med snabbmat och som pricken över i:et blev det
familjebad i poolen och brasa! i trädgården, underbart att få tid och mys med familjen.

I morgon får vi se vad som händer, kompisar på fika och något nybakat är ju aldrig fel.

Kram till Er alla

Hur var Eran helg med familjen?

Kram


Kommentarer
Postat av: Felicia!

Hej, jag bara undrar..

Vad fick du i julklapp?? :)

Och fick du en iphone?? HIHI

Tack på förhand <3

2011-12-28 @ 13:18:32 | URL: http://felicialoveekenstam.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!