I´m back...

♥♥♥
Nu är jag tillbaka igen.
Blev en liten paus.
Men nu kör jag igång igen med flera nya inlägg och bilder.
I Onsdags var det första skoldagen efter  lovet.
Var väldigt kul med det eftersom att man inte hade träffat kompisarna
så mycket och att man kommer in i den nya rutinen på morgonen
med att gå upp kl 7:00.
Igår var det en väldigt skönt dag.
Vi firade min mamma på morgonen lite smått eftersom att
hon fyllde år.
Hon blev väldigt glad.
Idag så slutade vi skolan lite tidigare vilket var väldigt skönt
eftersom att det är Fredag och helg. Efter skolan åkte jag hem en liten stund.
Sen åkte jag till Elin där alla min kompisar var, det blev en liten foto runda.
Kommer absolut lägga upp några bilder lite senare.
Nu så har jag ätit lite grillat och firat ännu en gång mamma eftersom
att morfar skulle komma hit med lite paket.
Snart blir det lite efterätt och lite chips.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!