Pingis...

♥♥♥

Idag så var det pingis för första gången på länge.
Tyvärr så vann inte Falkenberg men dom kämpade bra.
Idag på pingisen så fick det bli en längre tröja och en stor skön sjal att ha på sig.
Idag så hade vi friluftsdag med klassen och vi hade en massa roliga stationer.
'Vi vet inte riktigt om vi vann men det får vi väl hoppas att vi gör.
Vi slutade som tur var klockan ett så då hann man göra sig iordning till pingisen.
Måste bara berätta en liten rolig sak som jag fick reda på idag.
Jag ska äntligen få min Mac dator imorgon efter att den har varit
på lagning i två och en halv vecka. Det var väl allt jag ville säga om idag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!