Dagens slut...

♥♥♥
Idag har jag haft So prov i skolan och det gick
väldigt bra tror jag och jag hade
inte några problem med frågorna. Det hände en jätte rolig sak i skolan idag.
Jenny kom tillbaka från en liten
sak från igår. Jag ville bara krama om henne men jag ville inte skada hennes hand.
Nu så ska jag fixa lite läxor och mina naglar, jag tycker att
det är så roligt med naglar, jag kan måla dom
tuill olika färger varje dag om jag hinner men ibland så hinnar
man inte men då är det bara att måla dom på kvällen och så känner man
sig fräsch nästa dag. Idag så hade jag på mig min långklänning
och en stickad svart tröja över, och till det så matchade
jag lite armband i svart och silver.
Men nu så måste jag sätta mig och göra mina läxor.
Kram

Kommentarer
Postat av: klara

kommer du på volleybollen idag? vi ska ta lag foto! :)

2011-09-21 @ 09:21:29 | URL: http://bblondinkklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!