Höstlov!

♥♥♥

Äntligen är det dags för höstlov!
Ska ha det så roligt.
På onsdag är det 80 tals party med tjejerna.
Man får väl ta på sig nånting hel tokigt, men det får man bjuda på.
Kan komma lite bilder på outfiten som jag ska bära under kvällen.
I helgen var vi i Kungälv och hade sammandrag i volleybollen
och vi spelade jätte bra tycker jag, vi kom på 16 plats av 28 lag.
Är riktigt nöjd faktist för att bara ha gått i volleyboll i ett halvår.
Idag så ska lillasyster träna lite volleyboll för första gången så
jag får väl hänga med dit för att stötta henne.
Men efter att hon har spelat är det dags för min träning.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!