Fredag - Äntligen

♥♥♥
I mina öron ljuder Solsidan målade naglar och en hel helg framför mig.
- gött.
Idag blir det fredagsmys och catering mat. Lite chips och godis och ett glas läsk till det så är kvällen räddad.
Morgondagen börjar jag och lillebror på Blue och jag lär ju slinka in på någon butik oxå till mig. Sen hem och följer med en sväng till Stafsinge fotbollsturnering.
Kvällen inleds med mys och fix inför årets kräftskiva hemma hos oss i år. Så gott det skall bli.
Söndag är inte spikad men den kan ju bara bli bra efter denna super start på en go helg.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för alla dina kommentarer! :D

Okej hmm.. för att göra knuten behöver du en snodd och hårnålar, möjligtvis en kam för att tupera om du vill det och få en "fluffigare" knut. Hästsvans mitt på huvudet och därifrån drar du tjockare slingor runt snodden och fäster med hårnålar. Blusen kommer från bikbok :)



Ha det bra!



Kram

Sandra

2011-08-26 @ 17:11:32 | URL: http://sandravikstrom.blogg.se/
Postat av: Celina

Svar:

Tack så mycket för rådet.

Ska försöka nu ikväll med knuten.

Blusen var jätte fin!

Tack för svaren.



Mvh thenameiscelinah.blogg.se

2011-08-26 @ 20:07:24 | URL: http://thenameiscelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!