Today


♥♥♥

Idag har jag haft en massa kul.
Efter en lång skoldag så kom jag hem och då var
det minsann bara mamma hemma, men sedan kom pappa hem
och då var det dags för en liten fika.
Jag var så sugen på en Chai latte så det fick det bli också.
Efter en liten fika så hjälpte mamma mig med mina ögonbryn som inte såg riktigt kloka ut
tyckte jag, efter att mamma hjälpt mig med ögonbrynen så såg dom riktigt snygga.
Efter ögonbrynen så ville hon och jag lägga en ansiktsmask i ansiktet så att man känner sig
fräsch inför imorgon.
Imorgon så är det så att jag ska på en musikal med morfar och lillasystern Miranda.
Det ska bli så roligt att få gå på en musikal.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig men det får väl bli någon fin klänning.
Ska till stan med Elin imorgon för att jag måste fixa ett par mysbyxor. Behöver verkligen ett par.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!